utorok 14. februára 2012

Zimný OK QRP contest 5.2.2012

V nedeľu 5.2.2012 som sa zúčastnil Zimného OK QRP závodu v pásme 2m, a to zase z lúky nad Lamačom v Bratislave, lokátor JN88ME, na ktorú chodievam na VKV PA. Teplota ráno okolo -8 stupňov, no postupne stúpla na asi -4 stupne a bolo trochu slnečno. Prvý krát som vyskúšal novú, tzv. "light" verziu mojej VKV výbavy, ktorú plánujem čiastočne využiť aj pre pešie SOTA aktivity na VKV : TRX FT857D 10w, olovený aku, ant log-per 2m/70cm, stožiar 5m. Anténa je na stožiari, ktorý je otočne pripevnený vodorovnou trubkou k streche auta - bez kotiev - a nastrčený  na veľky kliniec v zemi. Kotviace lanká sa nasadia na stožiar len pri turistickom použití pre SOTA ; pritom bude ako denník (=log) slúžiť iba papierový blok a ceruzka - fungujú za každého počasia a nevadí im ani protisvetlo, hi.  
V tomto zimnom čase - v Bratislave vtedy momentálne ešte bez snehu - som nepočul veľa staníc a s malým výkonom bolo aj ťažšie dovolať sa. Urobil som iba 11 spojení cw + ssb.




2 komentáre:

  1. Vlado,

    paradny stoziarik a antenka. Vela zdaru v tvojom zavodeni na VKV.

    Rado om2zz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado, vela inspiracii a pomoci som vsak dostal od teba, mni tnx a tesim sa na dalsiu spolupracu, Vlado

      Odstrániť